Quo vadis konfera?!

Jan Galuszka konference na ei.cz
Pondělí Duben 19 14:34:44 CEST 2010

Pripojuji se k Ladovi.

I kdyz 90-95% prispevku pro mne je neprinosnych, tak uz kvuli tem 5-10% se
oplati tech nekolik kilobajtu denne stahnout.

A elektronika bez naslednych cinnosti se neobejde .. takze i rady z
ucetnictvi jsou prinosem.

A spektrum ctenaru od studentika po ?profesora? je taky prinosem.

A emailovy format mi vyhovuje vic nez www format

Takze jsem rad, ze to kluci z HW udrzuji v provozu a patri jim dik

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan na ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info na fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862