Quo vadis konfera?!

Pondělí Duben 19 14:17:38 CEST 2010

Zdravím a konstatuji, že tento pocit nesdílím.
Procento elektronických témat se pravda mění s časem ale ono to bude jako s tím oteplováním, dejte si 100 let pauzu a sledujte...
Velmi se mi líbí to, že je zde možno v určité rozumně omezené míře nakousnout obecné zajímavosti a na rozdíl od diskuzí všude jinde nejsou odpovědi znehodnoceny bláboly a sprostými výlevy zakomplexovaných anonymů. Prostě standard účastníků je o úroveň výše než na zbytku Internetu a proto v této "elektronické hospodě" rád pobývám i když zrovna neřeším žádný elektronický problém.
Takže nepropadejte v ponurost a beznaděj.

L. Kručinský

________________________________

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of andrej jancura
Sent: Monday, April 19, 2010 1:57 PM
To: HW-news
Subject: OT: Quo vadis konfera?!

Ahojte,

tak som sa zamyslel, ze ako to ide s konferou v poslednom case. Mam pocit, ze elektronika je tu uz len okrajova zalezitost, tak ako vsetko v nasom malom state. Kedysi aj ta elektronika bola zaujimavejsia, ale po case sa to tu vzdy zvrhne k tomu, ze clovek vyzera ako blb, ze sa vobec opytal. Vsetkym je vsetko jasne a vsetci vsetko vedia, ved stare zname recepty su uz overene praxou a vsetci v konfere ich pozname. Aj nevycerpatelna studnica receptov sa uz vycerpala a tak su odpovede naozaj obcas trapne. Priznam sa, ze sam som tiez podlahol tejto modnej vlne a na niektore, aj ked hw otazky, som tiez imunny. Vzdy som sa tesil aspon na vikendove kecanie, napr. s Wekom o ziarovke, ale aj tento druh konverzacie pomaly zakapal... Mam pocit, ze to tu uz je len tliachanie popri praci, ktore s elektronikou nema uz nic spolocne. Sam to sice obcas vyuzijem, ale aj tak mam pocit, ze tu pomaly skapina pes, tak ako na inych serveroch a konferach. Nemate aj Vy ten pocit tiez?!

A.