previnuti komutatoroveho motorku

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Duben 18 22:23:38 CEST 2010

DeeJay napsal(a):

> Zdravim vsechny :-)
>
> Chci se poptat, zda ma nekdo zkusenost s previjenim rotoru
> komutatorovych motorku. Dlouho mi ve sklepe lezel vysavac Philips
> Triathlon, ktery kdysi nacucnul vodu. Ted sem se konecne dostal k
> oprave , rozebral vycistil a vypadalo to ze sou jen v pytli loziska --
> motorek normalne jel, jen byl trochu prismahnuty komutator -- zrejme
> od toho jak to stalo na miste kvuli loziskum. Takze sem koupil
> loziska, ocistil a prebrousil komutator a slozil -- pri zkousce
> moturku se vsak otevrelo samo peklo -- za nekolik sekund se komutator
> [...]
za 1200kc jsem koupil v Lidlu novej vetsi "prumyslovej" vysavac Parkside
PNTS 1300 ...... Vim ze jste tohle slyset nechtel, ale nedalo me to.
Take mam v garazi spoustu starsich "veci" kterym "jen" neco chybi a je
mi lito to vyhodit. Jenomze zjistuji, ze uz se k tomu asi nikdy
nedostanu a kdyz jo, stejne je problem, ze nahradni veci jsou
nedostupne/drahe.....
JaKub