previnuti komutatoroveho motorku

DeeJay deejay na email.cz
Neděle Duben 18 21:54:14 CEST 2010

Zdravim vsechny :-)

Chci se poptat, zda ma nekdo zkusenost s previjenim rotoru komutatorovych
motorku. Dlouho mi ve sklepe lezel vysavac Philips Triathlon, ktery kdysi
nacucnul vodu. Ted sem se konecne dostal k oprave , rozebral vycistil a
vypadalo to ze sou jen v pytli loziska - motorek normalne jel, jen byl
trochu prismahnuty komutator - zrejme od toho jak to stalo na miste kvuli
loziskum. Takze sem koupil loziska, ocistil a prebrousil komutator  a slozil
- pri zkousce moturku se vsak otevrelo samo peklo - za nekolik sekund se
komutator rozhavil do cervena.  Vim je to debilni vysavac,ale uz sem do neho
investoval dost energie na to,abych ho hodil do popelnice - bohuzel to
vypada, ze jsem ve stadiu jako Wek se zarivkou  :-( pokud by nekdo byl
schopen kotvu opravit tak do tisicikoruny tak to bych investoval ... Bohuzel
jsem se na nejakem foru docetl, ze je u techto motorku problem s vyvazenim a
impregnaci vinuti, aby bylo odolne v otackach.

Stve me to - protoze tenhle vysavac je jeste docela poctiva prace,
rozebiratelny, opravitelny, zadnej lowcost ve stylu zahod a kup novy.

Pro ilustraci odkaz na par obrazku:

http://picasaweb.google.com/lh/photo/Pj-I9nD3e3trshbk-ZjNwQ?feat=directlink

http://picasaweb.google.com/lh/photo/Pt7ldWuS5VOwBKMgTYZSWw?feat=directlink

http://picasaweb.google.com/lh/photo/tg8A2I2ezBdfHjO6ewnQMg?feat=directlink