Nabijeni aku z FV panelu

aze azehw na volny.cz
Sobota Duben 17 11:15:00 CEST 2010

Mohl byste změřit teď za provozu, jaký proud jde z panelu do měniče (a
napětí) a jaký z měniče do baterie? Jaký máte aku, kolik Ah ?
Jaký máte typ panelu?
AZE

----- Original Message -----
From: "Michal MEDEK" <Michal.MEDEK na worldonline.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, April 16, 2010 8:15 PM
Subject: Re: Nabijeni aku z FV panelu

Zdravim,
ja pouzivam 'Solarni regulator 12V/30A', ktery jsem koupil na ebay a ted
ho prodava i GM pod cislem 522-032. Zatim spokojenost, tak nevim. Ma to
uvnitr StepDown menic, ale jesti to hlida i vstupni napeti netusim.
Treba by to slo rozebrat a zjistit, ale moc se mi do toho nechce,
protoze jsem to prave zprovoznil.
Michal