Nabijeni aku z FV panelu

Michal MEDEK Michal.MEDEK na worldonline.cz
Pátek Duben 16 20:15:18 CEST 2010

Zdravim,
ja pouzivam 'Solarni regulator 12V/30A', ktery jsem koupil na ebay a ted
ho prodava i GM pod cislem 522-032. Zatim spokojenost, tak nevim. Ma to
uvnitr StepDown menic, ale jesti to hlida i vstupni napeti netusim.
Treba by to slo rozebrat a zjistit, ale moc se mi do toho nechce,
protoze jsem to prave zprovoznil.
Michal