Pouziti std Li-Ion packu z NB

Rollfree rollfree na volny.cz
Pátek Duben 16 11:51:16 CEST 2010

No tak to teda potes koste. Takze skutecne touha po novem,
krasnejsim a bezpecnejsim svete. Obzvlast puvabne to musi
byt v pripade, ze odejedete s notebookem treba do Himaji
nebo do Afriky. Elektriku k nabiti tam jeste asi sezenete, ale
novy pack typu "HDHI-6548 ver.4.45a" asi uz ne.
Fuj.

rollfree

*********************************

----- Původní zpráva -----
Od: "Dobosz Čestmír" <cestmir.dobosz na mediasupport.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 16. dubna 2010 11:42
Předmět: RE: Pouziti std Li-Ion packu z NB

Také resim pack do NB Acer a nedokazal jsem pochopit ze ukazuje 0 V.
Nechal jsem ho otestovat a diagnoza podobna vasemu pripadu. Všechny
clanky O V.
Mluvil jsem s clovekem který do nabijeni vidi a prekvapil mne tvrzenim
ze nektere packy mají svůj "firmware" a ze mel v ruce batery pack
do ntb kde timto FW bylo nastaveno 300 cyklu a dost.

cestmir