Pouziti std Li-Ion packu z NB

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pátek Duben 16 10:25:22 CEST 2010

Tak uz jsem baterku docela potrapil, vypada to pouzitelne i bez
komunikace i kdyz do zarizeni radsi interface pro SM bus pripravim.
Chova se to velmi inteligentne, nabijeni napriklad povoli az po
castecnem vybiti, coz odpovida i tomu, jak se to chovalo v notebooku.