Re: OT: Mobil je jinde, než já, ale nevím kde

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Duben 15 12:08:42 CEST 2010

 15.4.2010, 12:02:58

Kouzelne slovicko, v tomto pripade zni "objasnenost".
Policie vypada dobre, kdyz ma vysoke procento objasnenych pripadu.
Cehoz lze nejsnaze dosahnou tak, ze se prednostne zabyvaji pripady
ktere lze objasnit snadno, napr. ukradenej telefon a ty krere se
objasnuji obtizne, napr. hospodarka kriminalita nebo vrazdy na
objednavku a pod. se odkladaji.
Mam inside informace, ze tento postup je primo narizovam z hora, i
kdyz asi ne oficialne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz