OT: Mobil je jinde, než já, ale nevím kde

quasimodo quasimodoq na gmail.com
Čtvrtek Duben 15 09:50:06 CEST 2010

co jsem se setkal, tak rucne a to i s novyma kartama. daval jsem je do
aut jako tiche zjisteni pri kradezi a i na pohyb sluzebaku.

S pozdravem

quasimodo
www.obchodpc.cz
tel: 608 562 499
ICQ: 104722051

SHANIM ZA ROZUMNY PENIZ STARSI ELEKTROCENTRALU  1,5 - 2Kw.