Odpověď: Nejake sitove zarizeni vhodne pro upravu a prebastleni

Adam Heinrich konference@adamh.cz
Neděle Duben 11 22:27:35 CEST 2010

Sám pro sebe, nedávno jsem router našel při úklidu ve skříni (hrál jsem
si s ním několik měsíců zpátky) a bylo mi líto nechat ho tam válet..
Fotka je na http://projects.adamh.cz/rssreader, ale dost se na ní
podepsalo to, že byla vyfocena mobilem :-) Je to jen malý 16x2 displej
(původně tam byl displej z Nokie 3310, ale ten je prťavý a bez
podsvícení) se sériákem připojený k routeru, poslední kus plexi, který
se válel v garáži a skript v PHP napsaný během dvaceti minut..

"Někdy" to snad bude pěknější krabička s větším displejem a tlačítky,
ale času je málo...

A.