Odpověď: Nejake sitove zarizeni vhodne pro upravu a prebastleni

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Duben 11 22:18:45 CEST 2010

Aha. Hm, hm. A to na akom displeji? To tam nejako akoze skroluje, nieco ako ticker z burzy? To je nieco bezne existujuce, pouzivane, alebo ste si to bastlili sam pre seba? Foto by sa nenaslo?

Dakujem.

wek