Spinanie asynchronneho motora

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Úterý Duben 6 17:50:07 CEST 2010

Je to spatny pristup. Rozne rusive impulzy (aj znacne) su v sieti normalne a
treba s nimi pocitat. Ak sa s tym procesor nedokaze vysporiadat, je to zle.
Ako tu uz radili aj ini, treba zlepsit "imunitu" toho procesora. Ak sa date
cestou iba odstranovania ruseni, velakrat to neskor obanujete.

                                             Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Jozo"

 pri dobehnuti navijaku na koniec vypne koncovy spinac. Pri tom vzikne
rusivy pulz, ktory niekedy resetne procesor. Predpokladam, ze by chcelo
kontakty spinaca premostit RC clenom. A tu by som potreboval poradit
aspon orientacne, ake hodnoty pouzit pre takyto vykon motora.

Ja sa v tom jednak nevyznam, kondenzatory pre taketo pouzitie sa mi v
sufliku nevalaju a navyse mam ten sklenik dost od ruky...