jednoduchy dcdc s dig. rizenim vyst. napeti

nevrklap@volny.cz nevrklap@volny.cz
Úterý Duben 6 09:05:36 CEST 2010

Zdravim,
do jednoho zarizeni ktere bude napajeno nejspise tremi LiPoly clanky
potrebuji vypinatelny spinany (efektivita..) stabilizator s nastavitelnym
vystupnim napetim v rozmezi 5V az 12V (pokud Vin<12V -vybite 3 clanky,
tak Voutmax=Vin).. (I=0.35 az 0.5A) Rozliseni nastaveni napeti mi staci
na 0.5V..

Do oka mi padla kombinace LM3489 - (Hysteretic PFET Buck Controller with
Enable Pin) a MAX5436 (±15V, 128-Tap, Low-Drift Digital Potentiometers).

Tusite nejaky problem, ktery by se mohl vyskytnout? Digitalni potenciometr
by byl zapojen ve funkci vystupniho delice -> na vstup feedback buck
kontroleru. Analogove napajeni pro potenciometr by bylo unipolarni -
vstupni do menice.., digitalni 5v spolecne i pro ridici MCU.
Hodnotu do dig. trimru nahraju drive nez povolim enable toho buck kontroleru,
frekvencni rozsah dig. trimru by mel kontroleru postacovat..
Nemam moznost vyzkouset si zapojeni pred navrhem finalni desky, tak bych
nerad udelal nejakou botu :-)

Diky
P.