napajanie vykovovej LED (aj ked v skutocnosti sme potom rozoberali zdroje blizsie nemenovanej znacky)

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Duben 5 17:18:31 CEST 2010

Dival jsem se do ucetnictvi a ty zdroje jsem kupoval od TME a jsou to:

Mean Well S-240-24 Spínaný zdroj 240W 24V 10A

zatim se nikdo neozval, ze by to kleklo

--
S pozdravem
Radek Vicek