napajanie vykovovej LED (aj ked v skutocnosti sme potom rozoberali zdroje blizsie nemenovanej znacky)

Roman Vostrel vostrel@lit.cz
Pondělí Duben 5 14:35:16 CEST 2010

Dnes jsem se dival do nabijecky 24V 12A taky od MW co prodávají v TME a
ta vypada docela pekne. Dokonce ma prokovený plosny spoj na laminátu a
dve pojistky. Kdyz to srovnam se zdrojem k pocitacum, tak se to neda
srovnat.