RE: Záhada (vyřešená) okolo DS18B20

LM317 lm317@centrum.cz
Čtvrtek Duben 1 09:58:13 CEST 2010

Initialization slot: MASTER Tx RESET PULSE 480us minimum

Popravde kdy presne to vyhazuje chybu jsem nestudoval, jestli pred merenim,
nebo pred ctenim dat. Pouzivam 9-bitove rozliseni, kde datasheet udava dobu
konverze 93.75ms, ja mezi konverzi a ctenim dat cekam neco pres 100ms.

Petr

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel
Sent: Thursday, April 01, 2010 8:16 AM
To: HW-news
Subject: Re: Záhada (vyřešená) okolo DS18B20

Co myslite zapornym impulsem, stazenim do 0 pro reset?
ten puls ma definovanou minimalni delku 480us, s tim ze by byl potreba delsi

jsem se nesetkal.

Kdy vam to ale zlobi? hned po zapnuti, nebo az kdyz date merit teplotu a pak

chcete vycist jeji hodnotu?
pokud az po poslani 44h, tak bych to odhadoval ze date cidlu malo casu na
zmereni teploty. Zkuste po poslani 44h pockat alespon 1s. (datasheet rika
minimalne 750ms)

Dalsi veci je ze bych zmensil pull up odpor, klidne na 3k3.

Pavel