Příklepová vrtačka

Jiri Nemecek jirry@centrum.cz
Úterý Září 29 11:40:34 CEST 2009

Však jsem to psal - "levné" řady od "značkových" výrobců nepovažuju za
značkové nářadí. Třeba u Bosche mě nekvalita flexy znechutila natolik,
že už od nich nechci nic, ani dražšího.

No, u mě je to ještě specialita v tom, že nesnáším reklamace - dohadovat
se, že uvolnění plastového uložení ložiska není běžné opotřebení, ale
vada materiálu či konstrukce, na to nemám nervy. Ještě docela dobré jsou
na tohle různé hyper / Bmaxy, slečna na informacích to většinou neřeší.
Ale jsem ten typ co očekává, že mu všechno vydrží nadosmrti a má rád
svoje otlučený stroje...

Jirka