RE: Příklepová vrtačka

DeeJay deejay@email.cz
Úterý Září 29 11:03:23 CEST 2009

- bohuzel hazet znackove naradi nejlevnejsi rady a noname do jednoho pytle
je naprosto namístě, oboje, když se pokazi muzete hodit do popelnice. Oprava
toho značkoveho vyjde jako cena za nove :-(
u toho noname vas to tolik nepali resp. kolikrat ještě vyrobce pribali třeba
nahradni uhliky  :-) S tim servisem je to na povazenou protože ceny za
opravy jsou brutalni a nahradni dily vam nikdo neproda - vyjimkou je narex a
spol. Ktery s tim nemá problem ...

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jiri Nemecek
Sent: Tuesday, September 29, 2009 10:33 AM
To: HW-news
Subject: Re: Příklepová vrtačka

To samozřejmě, třeba ten Extol taky vůbec nebyl špatnej a práce udělal
dost a dost. Jen už jsem začínal mít pocit, že tu lidi hází noname a
profi nářadí do jednoho pytle.

Hrozně jsem ale nadával na Ferm - koupili jsme od nich el. pilník,
pásovou a vibrační brusku na dřevo a všechno totální klumpy.

Jinak s tím Hilti - koukal jsem, že na stránkách mají většinou ceny na
vyžádání - aby to s člověkem hned nepraštilo. Myslím, že těch 10k by
ještě byla dost příznivá částka :-)

Jirka