FK Technics IPC-1

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Září 24 13:06:42 CEST 2009

Hmm ja jsem to cele sledoval...takze nemusite znova.

A vy vite jake maji naklady obe firmy? Tedy treba zda prodejna FK neni
vyrazne drazsi (treba najem) nez prodejny Alfa v Ostrave nebo Brne?
Jen takovy priklad - svagrova odkoupila prodejnu Kodak na hlavni
pesi/prodejni zone v CB - prestehovani te prodejny o cca 100m do bocni
ulice znamenalo snizeni najmu o 80% s tim, ze trzby se nezmenily.

A take treba zda Alfa to neprodava bez marze? Treba kvuli tomu, ze s
timhle sortimentem konci a nebo, ze se jich chteji zbavit protoze jsou
poruchove? Pokud vidim maji to v akci do 15.10. do vyprodani zasob.

Jinak take nechapu proc si ji nenechate poslat z Alfy.

Co se tyka nakupu z USA - take tam nakupuji, ale na druhou stranu chapu,
ze podminky mistnich prodejcu a vyrobcu jsou nesrovnatelne. Pokud to lze
tak se snazim mistni rozumne prodejce i kdyz jsou drazsi podporovat.
Ono se take muze stat, ze az budete potrebovat to rele hned na pockani
tak uz tam ten kram nebude a vy prijdete o zakazku za 100.000Kc "a to se
vyplati".

Radek Vicek