FK Technics IPC-1

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Září 24 12:56:15 CEST 2009

2009/9/24 k.novo <k.novo@seznam.cz>:
> Tak jeste jednou a naposledy.
> V tomto konkertnim pripade, zadny vyrobce neni, respektive vyrobcem je cinan, ktery ty nabijecky seka odhadem tak 10$/ks.
> Od cinana to kupuje kdosi v SRN a preprodava to ceskemu maloobchdonimu prodejci FK xxxx, tento prodejce ma v Praze maloobchodni prodejnu a v te pres pult nebo zasilkovym obchodem tyto nabijecky prodava po kusech.
> Od nej je kupuje i onen druhy internetovy prodejce Alfa a prodava je zasilkove levneji nez FK xxxx.

> [...]

No to je úplně jedno, že nejde o výrobce, ale o překupníka. Ten má
nastavené ceny podle odběrového množství, když od nich vemete 100
nabíječek najednou, tak se třeba taky dostanete na cenu, za kterou to
kupuje Alfa. Je to zřejmě primárně velkoobchod a vyplatí se jim spíš
prodat celou paletu než jednotlivý kusy. Tomu odpovídá jejich cenová
politika. Alfa to taky může zrovna teď mít za zaváděcí ceny.

P.K.