UPS a motor

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Úterý Září 22 20:47:26 CEST 2009

Dobrý den,
 tedy asi se pletu (to se stává často), možná to tady už zaznělo -
ale v souvislosti s tím "hovadským" kondíkem - není ten motor
třífázový? Jak se tam řeší zpětný chod? ono by to totiž potom dost
vycházelo...

Wattmetr z Lidlu se monžá plete, ale tak o +- 10%, tím to nebude.
Prostě ten motor opravdu hodně žere.

S pozdravem,
 Martin Šaněk
 mailto:sanek.martin@volny.cz