Re: [OT] "Hacknutí" hesla k AP

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Září 22 09:41:38 CEST 2009

2009/9/22 Ondrej <leguanolog@seznam.cz>:
> Potřeboval bych poradit nějaký program na útok brutální silou na heslo
> na AP (nebo obecně HTTP autentizaci).
>
> O co jde? Mám AP (cca 5 let staré), na kterém nastavil  provider při
> instalaci nějaké heslo. Teď zkrachoval a heslo mi i řekl, ale to
> nefunguje, ale alespoň vím, že heslo velmi pravděpodobně je jen z číslic
> a celkem krátké.

Celkem krátké, to je kolik? 5 číslic? To je 10 000 kombinací.

> Tak bych ho chtěl zkusit získat útokem brutální silou
> neboli zkoušením všech možností. Nicméně to AP je mazaný a po cca 100
> pokusech se zablokuje.

To jako na furt? Nebo jen dočasně?

> Tak bych se chtěl zeptat, jestli někdo přítomných
> nezná nějaký "inteligentnější" program, který by třeba zkusil jen jedno
> heslo za sekundu nebo tak něco (já zkoušel Brutus
> http://www.hoobie.net/brutus/, který to neumí).

A při tom se AP nezablokuje? Nešel by na to napsat nějaký jednoduchý
script, tj. "login: admin", "password: 00001", wait 5s, password =
password+1, "login: admin", "password: 00002"...? Jakým způsobem se
vlastně do toho AP logujete, přes telnet?

> Nebo nějaký jiný postup
> mimo restartování AP, protože to nejde, protože bych ho musel znova
> nastavit a to se mi nechce a už by se to ani znova nemuselo podařit.

Co nastavit, jde o to APčko nebo např. o to, že je v něm uložené
nějaké heslo pro připojení k internetu? (Pak ale nevím, k čemu je to
dobré, když provider zkrachoval.)

P.K.