[OT] "Hacknutí" hesla k AP

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Úterý Září 22 09:39:28 CEST 2009

On Tue, Sep 22, 2009 at 09:15:36AM +0200, Ondrej wrote:
> Potřeboval bych poradit nějaký program na útok brutální silou na heslo
> na AP (nebo obecně HTTP autentizaci).
>
> O co jde? Mám AP (cca 5 let staré), na kterém nastavil  provider při
> instalaci nějaké heslo. Teď zkrachoval a heslo mi i řekl, ale to
> nefunguje, ale alespoň vím, že heslo velmi pravděpodobně je jen z číslic
> a celkem krátké. Tak bych ho chtěl zkusit získat útokem brutální silou
> neboli zkoušením všech možností. Nicméně to AP je mazaný a po cca 100
> pokusech se zablokuje. Tak bych se chtěl zeptat, jestli někdo přítomných

Hmm, tak jak to chcete udelat, aby se po 100 pokusech nezablokovalo?

> nezná nějaký "inteligentnější" program, který by třeba zkusil jen jedno
> heslo za sekundu nebo tak něco (já zkoušel Brutus
> http://www.hoobie.net/brutus/, který to neumí). Nebo nějaký jiný postup
> mimo restartování AP, protože to nejde, protože bych ho musel znova
> nastavit a to se mi nechce a už by se to ani znova nemuselo podařit.

Osobne bych si na takovou prkotinu udelal vlastni skriptik v bashi
(a spoustel z nej curl), nebo treba v perlu (coz jsou bezne soucasti
"linuxů", do widli se asi taky daji doinstalovat...)

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net