LRC metr?

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Pondělí Září 21 20:24:24 CEST 2009

Já mám RLC měřák vymyšlen takto:
http://www.volny.cz/mrazik/tmp/mustek.png - bude to připojeno k USB
zvukovce. Samosebou nutno slevit z požadavků - měřící frekvence do 20
kHz, měření čehosi v řádu mOhm dvousvorkově považuji za blbost, horní
mez se uvidí podle parazitních kapacit. OZ jsou jen na oddělení, kanály
ani nemusí být úplně stejné, bude se to kalibrovat při rozpojených
svorkách. Prostě pro měření běžných součástek s přesností kolem 5 % pro
domácí bastlení. Výhoda je jednoduchost, procesoru bych se chtěl
vyhnout, vše zpracovávat v PC. Ale výsledky vašich měření mě zajímají.

Mrazík