LRC metr?

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Září 21 16:38:43 CEST 2009

 21.9.2009, 16:25:23

--
k.novo napsal:

> Pouziti dvou signalovych cest a paralelni zpracovani  je jedno z
> moznych reseni, ale ma radu nevyhod
> - pokud to ma byt meridlo tak v ceste musi byt minimalne 2ks
> pristrojovych OZ a to je docela draha sranda
Opravdu MUSI. Mate to podlozeno vypocty, nebo jste si to jenom tipnul.

Postup "nasel jsem knoflik a usil k nemu kabat" je sice mozny, ale
vysledek muze byt vselijaky. Bud nedosahnete pozadovane parametry,
nebu treba pouzijete zbytecne drahy HW.
Seriozni navrhovy postup se dela trosku jinak.
1) znam dobre prislusnou teoriji !!!
2a) stanovim pozadovane parametry
3a) provedu zevrubou matematickou analyzu, kde urcim pozadavky na
jednotlive casti systemu a merici kroky
4a) naleznu obvodove a soucastkove reseni bodu 3
nebo
2b) nam konkretni soucasty (suplik, financni limit, zadani ...)
3b) navrhnu zapojeni s temito soucastkami
4b) provedu zevrubou matematickou analyzu a urcim mozne dosazitelne
vlastnosti
5) rozhodnu se zda vec skutecne budu realizovat.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz