UPS a motor

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Září 20 23:08:32 CEST 2009

> Protoze u napajeni PC neni obvykle proud ve fazi s napetim tak tech 650VA
> je ten zdanlivy vykon kdyz vynasobite max proud max napetim , ale skutecny
> vykon je mensi. Tech 650VA rika neco o sile vystupnich menicu a tech
> 400W kolik stihnou dat baterky.

Aha. Mno, nikde som nenasiel napisane, ze k tomu musim pripojit PC...

> Motor zvlast uhlikovy bere pri rozbehu klidne desetinasobek.

Ako som pisal v inej odpovedi, motor sa rozbehne a ide asi 5 sekund ked zacne pistanie. Samozrejme nie je vylucene, ze UPSka zareaguje na rozbehovy prud oneskorene, ale to sa mi nechce verit.

Inak to asi nie je komutatorovy motor ale asynchron, lebo je tam aj nejaky dost tucny kondik.

wek