[OT] Ochrana myslenky a principu

Galloth lordgalloth@gmail.com
Neděle Září 20 17:24:07 CEST 2009

Jestli je totak jednoduche, tak si zalozte vlastni firmu, ktera tuto
technologii bude pouzivat a tuto firmu pak prodejte treba googlu.
Podle mne je ale otazkou, ze pokud je ten princip tak strasne
jednoduchy, jestli uz to nekdo treba nekde nepouzil, neresil v ramci
nejake bakalarky ci to dokonce nekdo uz nepouziva (opravdu nevim o co
se jedna, takze nemuzu rici jak moc je to realne)
Druha vec je, ze jak jsem Vas pochopil, tak se v podstate jedna o
neco, co kdyz uvidim fungovat, tak to mam za par chvil sprovoznene
take. A tu bych si polozil otazku jak moc je rozumne se na tom snazit
vydelat, protoze pak budete muset slozite prokazovat, ze to nekoho
jineho nenapadlo zaroven s Vami a tady by byl snad jedinym resenim ten
patent. Typicky kdyz mi nekdo v hospode popise jak vypada Vase sluzba
a ja ji zacnu delat take.
PS: docela mne zajima, co je tak jednoduche a prevratne, takze pokud
se to rozhodnete patentovat, dejte prosim vedet at si to muzeme
prohlednout.

Honza