[OT] Ochrana myslenky a principu

Sudovec sudovec@seznam.cz
Neděle Září 20 15:51:54 CEST 2009

Publikováním dáváte myšlenku plně k dispozici a nemáte šanci později
vymáhat jakékoliv náhrady.

Já bych spíš viděl řešení v tom, že se před jednáním s potencionálním
investorem/kupcem sepíše NDA (Non-disclosure Agreement) s tučnými
postihy a jednání začne až po podpisu všech zůčastněných stran. Nicméně
přichází další problém - a to jak ppotencionálního kupce/investora
přesvědčit aby s neznámým člověkem takovou smlouvu podepsal. Jedna z
cest je sehnat si kontakty a doporučení.

	S.