OT: kvalita firewallu

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pátek Září 18 14:20:09 CEST 2009

Vsadím se že se ptal vývojáře. A to není ani výrobce (kdo to je?
ředitel, managor jakosti?) natož prodejce. Oba budou mít o produktu jen
obecné znalosti, vsadil bych se že i mensí než zkušený uživatel. Je to
jiný svět. Plný lží a intrik. ;-).

Myšlenka byla sic správná zhledem k omezení (prodejce. ...), ale kde
jste přišelna to že je dané omezení je tento případ mi není jasné.

ced