OT: kvalita firewallu

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Září 18 14:19:18 CEST 2009

Mno ano, ale aj vecer pri pive pan K. a ostatni povedia len to, co vedia... Spytajte sa na to iste auto nejakeho cloveka zo skusobne, nejakeho slusneho servisaka, a nejakeho profesionalneho vykradaca aut - dostanete mozno tri diametralne odlisne odpovede.

Nie teda zeby som chodil po veceroch na pivo s tymi panmi ku ktorym mam blizsie nez do zapadnych Ciech... ;-)

wek