[OT] USB Flashka

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Září 18 11:37:49 CEST 2009

2009/9/18 Aleš Chlubný <ales.chlubny@seznam.cz>:
> Myslim ze odolnost dvou vylisku z tenkeho plechu (alespon to tak podle
> obrazku vypada) bude podstatne horsi nez odolnost klasickych flash -
> nektere jsou opravdu masivni. Ale ty jsou na noseni na klicich bohuzel
> trochu velke. Tohle mi prijde spise jako designova, modni zalezitost,
> viz dfens a lestene prdy - prestoze dfense vubec nemusim, na tomhle neco je.

No přijde na to, co si kdo představí pod pojmem "klasická flash", mám
jednu 256MB s hliníkovým pouzdrem (výrobce neznámý), ta vypadá docela
odolná, pak mám jednu myslím přesně tuhle:

http://www.ajtrade.cz/apacer-usb-flash-pamet-2-gb-usb-2-0-ah320-2/

A tu bych si teda na klíče nedal, je to plast a připadá mi dost
křehký. Buďto by se urvalo to ouško nebo by se rozlámal kryt.

Ta LaCie flashka se hodí na klíče hlavně proto, že je placatá, v ruce
jsem to neměl, ale pokud je to nerez (co jinýho by to taky bylo),
mohlo by to i něco vydržet, resp. asi se to poškrábe, ale snad se to
nerozpadne za týden nošení v kapse. Viz. datasheet výrobce:

http://www.lacie.com/download/datasheet/iamakey_en.pdf

P.K.