[OT] USB Flashka

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Pátek Září 18 11:11:22 CEST 2009

Myslim ze odolnost dvou vylisku z tenkeho plechu (alespon to tak podle
obrazku vypada) bude podstatne horsi nez odolnost klasickych flash -
nektere jsou opravdu masivni. Ale ty jsou na noseni na klicich bohuzel
trochu velke. Tohle mi prijde spise jako designova, modni zalezitost,
viz dfens a lestene prdy - prestoze dfense vubec nemusim, na tomhle neco je.

Ales Chlubny