[OT] Jaky HD satelit?

APA navrhpcb@gmail.com
Čtvrtek Září 17 23:18:22 CEST 2009

-dreambox se navrhuje v nemecku a ostatni myslim v Korei, v Cine se to
zjevne jen vyrabi a to je rozdil :-D A tuner tam mam Alps Japan (ps: Alps
vyrabi i v CR, napriklad LNB).
- Cinani vylepsili klony DM800 o chladic resp. konektor pro vetrak...
- Jaktoze je lepsi kdyz je to podle pana stejna Enigma? :-D Navic existuji
desitky nebo stovky skinu k DM, o Ipboxu nevim...
- O spotrebe tu nekteri psali, ze DM HD se vypnuty tolik nehreje, podle me
je skoro chladny..., ja jedu DM800 bez horniho krytu a vetraku s HDD a zcela
v pohode

DO od DM je podle me lepsi nez DO od Ipboxu ale mozna jsem zvykly a s DM DO
mi sla ovladat TV ihned bez programovani (poslete link na DO - "dokonale
ovladani" at vim co neni hruza, me hruza prijdei DO k samsung plasme).

bavim se vyhradne o HD prijimacich, ale kdo chce ipbox, at si ho koupi, ten
rozdil ceny dozene v tom rozchozovani a ladeni