Re: [OT] Jaky HD satelit?

k.novo k.novo@seznam.cz
Čtvrtek Září 17 22:29:51 CEST 2009

Mezi mami devcaty, ono jak IPBox tak Dreambox, jsou po hw strance echt made in PRC.
Dalkove ovladani jedna hruza.
SW, no dreambox je na obrazovce vizuelne hezci.
Oboji zere jak prokopnute a najizdi tyden.
IPBOX ma jednu podstatnou vyhodu adekvatnejsi cenu.
Cenu 8000HD od DB jsem nejak nepochopil.

KN

>Jedna vec je co se kde pise, a jina vec je osobni zkusenost.
Mam osobni zkusenosti , coz u Vas si nejsem jisty.
Mam zde nyni fyzicky
400S, 420S,250 a 9000HD .  Proslo me rukama cca 15 Ipboxu,
vsechny jsou u lidi a ti se na ne kazdy vecer divaji , nic netuhne
vse funguje jak ma . Musim ovsem priznat ze asi nejsem ten
bezny uzivatel IPboxu . A to ze muze problem s boxem vzniknout
to je pravda ,ale vzdy se snadno zjisti duvod problemu.
No nic Vas nema asi cenu presvedcovat ,ale ani o to nemam
zajem , jen mne mrzi ze kydate hnuj na neco o cem nic nevite.
(mimochodem me proslo rukama nekolik dreamu kdere tuhnuli,
a musel jsem opravovat zdroje , vsechny jedou dal)
Jste ten klasicky pripad generatoru fám. Byl jsem nedavno na
predvadeci/ skolici akci ABCOMU , sjelo se tam cca 20 prodejcu z praxe,
nikdo nezminoval zadne extremni problemy , bezny procentuelni
standart.
Radim