Kdyz meri lama LCR

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Září 17 08:48:13 CEST 2009

Lukas Burda napsal(a):
> Nakresli si dve nahradni (seriove a paralelni) schemata a vymysli
> takove vztahy mezi Ls,Rs a Lp,Rp aby oba nahradni obvody mely stejne
> AC vlastnosti a mas to, co to vlastne meri. Pokud se nepletu, tak
> Ls ~ Lp a Q= Xls/Rs = Rp / Xlp. Tzn., ze ten merak to nameril docela dobre
> (kolik byla skutecna hodnota L?).

Aha takze kdyz zapojim idealni indukcnost paralelne s odporem 605ohmu
bude se to pri 10kHz chovat stejne jako kdyz tu samou indukcnost zapojim
seriove odpor 0.659? Jaky to ma prakticky vyznam?

Jinak indukcnost byla skutecne zhruba stejna jak na paralelni tak
seriove mereni. Hodnota byla pokud si pamatuji dobre byla 328uH.

RV