AGILENT TECHNOLOGIES - U1732A - LCR METER

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Září 15 13:11:14 CEST 2009

 15.9.2009, 13:03:59

Doplneni toho Analogackeho svaba proudovym bufferem by melo posunout
merici rozsahy smerem dolu. Jestli by to stacilo i na mohmi si
netroufam bez pocitani a studia DS, odhadnout.
Nicmene pripadnou stavbu bych zacinal studiem dostupnych zapojeni. Na
webu se treba vyskytuje dokumentace k teslackemu BM591, dnes uz kousek
spise muzealni, ale jako studijni material jiste dobre.
Osobne, v pripade stavby vidim nejvetsi problem v kalibraci hotoveho
pristroje.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz