Re: AGILENT TECHNOLOGIES - U1732A - LCR METER

k.novo k.novo@seznam.cz
Úterý Září 15 12:30:24 CEST 2009

Je mi znamo, ale AD nastesti nepouzilo oblibenou praxy, kdy jeden DS popisuje x podobnych svabu a oba obvody maji vlastni DS, presto v specifikaci AD5933 je na strane 5 uveden ANALOG-TO-DIGITAL CONVERTER Sampling Rate 250kSPS.

K myslence LRC metru s timto IC, na netu jsem nasel par zminek o tomto zameru, ale ani naznak reseni nebo koncepce.
Analog ne nahodou uvadi merici rozsah 100Ohmu az 10M a to jeste s externim snizovacem mericiho napeti. Popravde me nenapada jak s timto IC merit jeste nize a zaroven vedle nepostavit jiny merak :-)

KN

>oni sa tie cipy vyrabaju dva - AD5933 1Msps a AD5934 250ksps...
b.