Par otazek k CNC?

Prichy prichy@volny.cz
Sobota Září 12 12:30:24 CEST 2009

na mach2 zruseni a znovunastaveni ramp nefunguje,
navic si stejne nedokazu predstavit, jak to udelat
kdyz mas 100 000 radku, musel by to vyplivnout uz CAM
rucne to predelat je utopie....

takze souhlas, urcite jde velmi o to, jak moc rychle se to rozjizdi a
jak rychle
to brzdi......stejne nemohu jet vice nez treba 350mm/min na dannou frezu
a otacky
vretene....a navic i moznosti mechanicke, ktere jsou ruzne u nasich
hobby frezek.