Par otazek k CNC?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Září 12 12:19:02 CEST 2009

Mach3 urcite napojovat umi - zalezi jen na smernici predchoziho Gkodu a
nasledujicicho (lze to tam tusim i nastavit) - takze urcite nelze
napojit treba pravouhlou zatacku. Nicmene ono to napojeni urcite nejde
bez nejake male rampy takze to vypada ze to porad brzdi a rozjizdi, ale
videl bys jakej je to rozdil kdyz to opravdu zastavi a zase se rozjede -
uplne jsem u toho sedivel.

Take urcite zalezi na tom co vypadne z CAMu - jsou v nich velke rozdily
- nektere generuji i tvary ktere lze zaridit jednim Gkodem jako sekvence
jednotlivych pohybu coz je pak tragedie.

Ale momentalne se necitim na to nekomu neco radit ohledne SW na rizeni
frezky - uz skoro rok mi masina lezi a mame dilnu plnou rucnich masin,
protoze se ted dela spis vyroba prototypu a nevyplati se to delat na
CNCcku - jen nez bych seridil masinu a pripravil polotovar tak to ma
tata vedle na frezce hotove.

RV