OT: Odmasteni plechove krabice pred nastrikem barvy

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Září 11 13:20:11 CEST 2009

 11.9.2009, 13:14:08

Idealni jsou profi pripravky, dela je treba Pragochema, ale co jsem
drive patral, tak je dodavali jen po 50 kg. Ted maji nove v nabidce
Pragolod 18 1kg, to uz by slo.
Z bezne dostupnych veci dava dobre vysledky horky roztok uhlicitanu
sodneho nebo louhu sodneho.
Pak oplachnout cistou, prip. i mirne kyselou vodou.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz