OT: Odmasteni plechove krabice pred nastrikem barvy

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Pátek Září 11 13:06:28 CEST 2009

Pokud jde o ocelovy plech bez pritomnosti dalsich kovu (napr. spoj
pajeny mozazi, cinem a pod.) tak koupel v silnem roztoku NaOH a nasledne
oplach cistou demi vodou. Tohle dokonale odmasti napr. i plechove
lisovane dilce z kterych kapal olej z lisu. Pokud to chcete echt profi
tak jeste treba fosfatovani, viz Zdenek Vecera a kol.: Chemie pro vsechny.

Ales Chlubny