CNC - servo vs. krokovy motor

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Září 10 19:38:02 CEST 2009

ako sa da potom vysvetlit nasledovne :-)
motor odtialto
http://www.electromate.com/products/series.php?&series_id=102097
je "NEMA Frame Brushless Servo Motor" a v datasheete sa vsade spominaju
DC hodnoty v momentovych charakteristikach. V parametroch je potom
spomenute budenie sinusom/obdlznikom. Aky maju vyznam tie DC hodnoty?
b.