CNC - servo vs. krokovy motor

Lukas Burda burdal1@post.cz
Čtvrtek Září 10 18:46:38 CEST 2009

> este jedna vec ohladom serv... ako je to s riadenim brush a brushless
> motorov. Mozem pouzit krabicu ktora je vyrobena pre riadenie brush
> motora na brushless motory?

A jak by k tomu ten brushless prisel? To byste mu tam jeste nejaky ten
bush musel pridat. ;-) Odpoved je tedy: ne - na brushmotor staci ss
napeti, na bushless musite generovat 3faze a to jeste pokud mozno
jeste v zavislosti na skutecne poloze hridele - regulator ma vstup z
hallu nekde na motoru (kdyz to ma chodit spolehlive), nebo urcuje
polohu podle ind. napeti ve fazich do kterych se zrovna nic nepousti
(casto v modelarine).

L.