Tlakomery od Intersemy - pridal by se nekdo kvuli postovnemu?

k.novo k.novo@seznam.cz
Neděle Září 6 18:04:58 CEST 2009

Pokud to chcete jako barometricky tlakomer pro nejakou meteostanic, tak to bych se snad radeji priklanel k tomu Freescale cidlu s vystupem na hadicku. Meli jsme 5ks cidel od Intersemy a po trech zimach jsme menili 4ks pac ukazovali totalni kraviny.
Od te doby pouzivame vyhradne Freescale v pozdru s poradnym IP, ven vyvedeme hadicku a pokud je nejaky konec u diferencialniho cidla na  atmosfericky tlak davame na konec vzduchovaci kamen pro akvarka. Takova cidla jedou i deset let bez jedineho problemu.
Pravda, jde o aplikace pro velmi zatezove prostredi a mame celkem velke pozadavky na presnost (prevodniky s ralnou presnosti 17.5bitu), ale i tak cesky vzduch odrovnal svycarska cidla celkem spolehlive.

Co si tak pamatuji tak hlavni problem je, ze to snad maji lepene nejakym silikonem, ktery nesnasi slunecni svetlo respektive UV zareni a asi i cosi co se u nas vyskytuje ve vzduchu, nektera cisla se proste rozpadla.

KN

>No to je sice hezke, ale tohle vlakno neni o cidlech Motorola ani o MCU
od Silabsu.
Pro me pouziti (miniaturni modul poveseny na RS485 nekde venku) je
dulezite treba toto:
Temperature range -40..+85°C

Tim mam na mysli, ze to pri techto teplotach nejen ma pracovat, ale i
merit. Tim ze mi leze digitalni udaj uz z cidla se to vsechno vyrazne
zjednodusuje.

RadekCX