Microchip nanoXLP

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Neděle Září 6 12:57:34 CEST 2009

> zkousel jste nekdo vyuzit nove usporne procesory od Microchipu? Ta spotreba
> je uzasna: sleep rezim 20nA, 1MHz  - 110uA. Kolik je svodovy proud bezne
> baterky a desky plosnych spoju? Asi by se ztoho daly postavit nejake sikovne
> hodiny...

Mám teď na jedné desce 25K20, ale tu extrémně malou spotřebu zatím
nevyužívám. Příjemný je také běh od 1.8V na 20MHz, od 3V až na 64MHz i z
interního RC oscilátoru.

Jinak má zatím poměrně dost dětských nemocí - jedna z těch nepříjemných
je např. to, že když je nárůst napájecího napětí větší než 7.5V/ms, tak
nemusí procesor naběhnout.

Lukáš Grepl