OT Terapie laserovym svetlem

k.novo k.novo@seznam.cz
Středa Září 2 10:20:11 CEST 2009

Ani se nesnazte, vyroba techto fizioterapeutickych pristroju je obrovsky bussines, je v tom takove woodu a utajovani jake snad lze najit jen v medicine. Pro predstavu cena toho pristroje je cca 50.000Kc. V podstate jde o univerzalni zdroj proudu (napeti), ke kteremu se pak pribaluji, v pripade rady 5000 dokonce uzivatelem lze pripojit, sondy pro laser, ultrazvuk, magnetoterapii atd.
Pokud jde o energii tak v menu se nastavuje tzv. lecebna davka 0.1–99.0 J/cm2 a Therapy area 0.1–99.0 cm2, Frequency 0.1–10000,Laser power 20–100%, Modes of operation continual nebo pulse.
Toto se za pomoci nekolika bulharskych konstant pronasobi a vysledkem je naboj, kery pristroj narve do sondy, pricemz podle typu sondy se reguluje napeti/proud. za cas.

Cele se to medicinsky zabali, pro pany doctory se usporada par kongresu v exotickych zemich a obchodni uspech zajisten.

KN

>To me napadlo, ale nevychazi mi to. V prvnim pripade svitim plnym
vykonem s 80% plnenim 5x delsi dobu a je to 9J nez proti tem 30s a
nizsimu vykonu (ac bez modulace).

Radek Vicek