Re: OT: Keramické nože

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Říjen 28 00:04:02 CET 2009

 27.10.2009, 23:53:21

Hm, vy si kupujete kuchynske noze, aby jste do nich mlatil kladivem
nebo strilel z kulometu ?
Nu, proti gustu zadnej disputat. Jen ta CPM-S30V nebude nejlepsi
volbou. Podstatne vetsi houzevnatost ma CPM-3V, nebo dokonce i bezna
S7.
Jista nevyhoda PM oceli, z nozirskeho pohledu je jejich vysoka
prokalitelnost, coz znacne komplikuje az znemoznuje parcialni kaleni
(jeden z duvodu vysoke houzevnatosti klasicke katany). Ale srovnavat
kuchynak a katanu je jako srovnavat pribor s bagrem. Oboji ma lzici.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz