Re: OT: Keramické nože

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Říjen 27 20:12:53 CET 2009

 27.10.2009, 20:04:25

Damaskove cepele u mecu vyrabenych pred stovkami let jiste svuj
funkcni vyznam mely. Ovsem dnes pri srovnani s PM ocelemi,
zvlaste u kuchynskeho noze jde ciste o estetiku.
Faktem je, ze debata damasek/PM je zhruba stejna jako Windows/Lx.
:-)

U nejakeho cinana jsem vydel keramicky nuz ktery mel na cepeli
"zdelano v rassiji", tak kdo vi kde to kdo vlastne rozjel.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--

>>> http://www.japanesechefsknife.com/KDSeries.html