Partition magic

zu1234 zu1234@seznam.cz
Pondělí Říjen 26 12:57:46 CET 2009

U nás tak tak úplně neplatí.
Diáky jsme promítali dětem loni o vánocích protože to chtěli.
A to přesto, že na nich (skoro) nejsou - diáky jsou starší než oni.

Já mám bídnou paměť a fotky a diálky jsou moje záchrana. Jinak bych měl
dojem že minulost je jen včerejšek :-)

Já naopak scanuju prastaré fotky aby byla záloha.

A proto zálohuji!

ZU